Echo Investment

Największy polski deweloper z bogatym doświadczeniem w głównych sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym, biurowym oraz hotelowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, angażuje się w projekty, które wpisują się w miejską tkankę i ją uzupełniają.

Projektowanie marki produktu deweloperskiego, to proces wieloetapowy. Łódzka inwestycja mieszkaniowa 'Nowa Dzielnica' znajduje się w strefie objętej programem rewitalizacji obszarowej. Wypełnia przestrzeń, w której dominowała dotąd mocno wyeksploatowana substancja miejska. Bliskość ścisłego centrum miasta, a tym samym dostępność do jego poszczególnych funkcji determinuje dobór grupy docelowej oraz języka i kanałów komunikacji.

Opracowaliśmy strategię komunikacji marketingowej inwestycji, branding oraz zrealizowaliśmy kampanię medialną. Koncepcja kreatywna oparta jest na filozofii 'well homing', rozumianej jako potrzeba życia w zgodzie ze sobą i codziennymi potrzebami. Towarzyszy jej nowoczesna identyfikacja wizualna, inspirowana ażurową elewacją budynków. W centrum komunikacji umieściliśmy przyszłego mieszkańca osiedla, nie zaś wizualizację obiektu jako taką.