Stary Browar w Poznaniu

Kiedy w 1849 roku Ambrosius Hugger, niemiecki piwowar ze Schwarzwaldu, otwierał swój pierwszy zakład w Poznaniu, najprawdopodobniej nie spodziewał się, że przeszło 150 lat później zmieni się on w miejsce odwiedzane przez blisko 9 milionów osób rocznie.

Wraz z zespołem Starego Browaru połączyliśmy siły przy budowie nowej strategii komunikacji tej wyjątkowej marki. Punktem wyjścia był czysty, mocny przekaz oraz współczesny język komunikacji. Kampania wizerunkowa #twójstary została osadzona w kulturze social, a niejednoznaczne hasło wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mieszkańców Poznania i regionu.

Kampanię podzieliliśmy na dwa etapy. Pierwsza odsłona #twójstary pozbawiona była elementów brandingu Starego Browaru i miała charakter teaserowy. Druga rozwiązywała zagadkę i odnosiła się bezpośrednio do identyfikacji Centrum. Hasło jako takie stało się kluczem do dalszych działań komunikacyjnych, "zabawy" formułą, a nawet przygotowania tematycznej kolekcji produktów dostępnych do nabycia na miejscu.