Warsaw Sneaker Store – identyfikacja

Warsaw Sneaker Store [ WSS2 ] to najbardziej znany salon streetwearowy w Polsce, gdzie każdy sneakerhead znajdzie coś dla siebie. Zostaliśmy poproszeni o przeprojektowanie identyfikacji i stworzenie oryginalnej komunikacji wizualnej całej koncepcji marki. Na naszą pracę składało się zaprojektowanie druków (papier firmowy, oznaczenia produktów, opakowania, dokumenty wewnętrzne, etc.) i web designs (komunikacja online), elementów obsługi klienta i elementy narracji sprzedażowej.
Istotnym elementem, który wpłynął na ostateczną stylistykę nowego wyglądu marki, jest historia miejsca, w którym otwarto sklep – była apteka. Koncepcja oparta jest na czystym
i przejrzystym graficznie elemencie boxa, który łączy w sobie  tablicę Mendelejewa, ale również elementy sportowe, jak podział boiska czy label w opakowaniu butów sportowych (np. Nike).

wss2
wss3
wss1
wss4
wss5
wss6
wss7
wss9
wss8
wss10
wss11
wss13
wss12
wss14
wss17
wss16
wss18
wss19
wss20
wss15
wss21
wss22