Supernatural

SUPERNATURAL, czyli Nadprzyrodzone – pod tym tytułem obyła się 18. Edycja Fotofestiwalu w Łodzi, dla którego zaprojektowaliśmy key visual wraz z pełną oprawą graficzną wydarzenia, a także identyfikację GRANDPRIX 2019 i wayfinding w przestrzeniach Art_Inkubatora, OFF Piotrkowska oraz budynku "Motyl" należącym do Partnera imprezy – Uniwersytetu Łódzkiego.

Inspiracją dla stworzonej kreacji były fotografie wybranych artystów biorących udział w wystawie – Klausa Pichlera i Henrika Spohlera – oraz prace z kolekcji Brada Feuerhelma, które twórczo przetworzyliśmy, uzupełniając je graficzno-typograficznym komentarzem odwołującym się do tematu przewodniego festiwalu. By podkreślić wielowymiarowość prezentowanych prac, wyszliśmy poza formę standardowego plakatu i wykorzystaliśmy różnorodne techniki (od druku soczewkowego, po animację) dające szerszą perspektywę oraz „wciągające” odbiorców w niezwykły, magiczny świat. Efekty naszej pracy oglądać można było m.in. na citylightach, billboardach i siatkach wielkoformatowych widocznych w przestrzeni miejskiej, w opracowanym minikatalogu, a także na pocztówkach, zaproszeniach, opaskach festiwalowych, materiałach prasowych i digitalowych.