#twójstary

Kiedy w 1849 roku Ambrosius Hugger, niemiecki piwowar ze Schwarzwaldu, otwierał swój pierwszy zakład w Poznaniu, najprawdopodobniej nie spodziewał się, że przeszło 150 lat później zmieni się on w miejsce współcześnie odwiedzane przez blisko 9 milionów osób rocznie.

Wraz z zespołem Starego Browaru połączyliśmy siły, aby przypomnieć i podkreślić kluczowe USP dla tej wyjątkowej marki. Punktem wyjścia był czysty, mocny przekaz oraz współczesny język komunikacji. Kampania wizerunkowa #twójstary została mocno osadzona w kulturze social, a niejednoznaczne hasło wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mieszkańców Poznania i regionu.

Kampanię podzielono na dwa etapy – pierwsza odsłona #twójstary była eksponowana bez elementów brandingu Starego Browaru i miała charakter teaserowy, dopiero druga rozwiązywała zagadkę i odnosiła się bezpośrednio do identyfikacji Centrum. Samo hasło stało się także punktem wyjścia do przygotowania tematycznych gadżetów i działań promocyjnych.